Concediu de vara

     Concediu de vara,   cel mai asteptat moment al anului pentru multi dintre noi


Dupa cum am promis o sa povestec putin concediul din 2018 cu + si - si cum am ajuns la locatia aleasa. 

Deci sa o luam cu inceputul:

To do list:

  1. Convinge-ti partenerul ca locatia aleasa de tine e cea mai buna 😂;
  2. Gaseste-ti o trupa de prieteni sau familie cu care sa mergi (nu uita sa ii convingi si pe ei ca locatia e cea mai ok);
  3. Fa tot posibilul sa nu depasesti bugetul prestabilit in familie (aici e cel mai greu) 🙈;
  4. Si nu in ultimul rand: calculeaza-ti zilele libere de la job (vei avea nevoie si de Craciun de zile libere).

P.S: Asta in cazul in care tu te ocupi de concediu.Daca nu te ocupi, lasa-te doar convins/a de "organizator" ca locatia aleasa de ea/el e cea mai buna!

Deci sa vedem cum a decurs planul meu miraculos. Am ales sa calatoresc cu sotul meu, sora mea si iubitul ei si destinatia aleasa a fost Costa Brava in Spania si combo cu un city break in Barcelona (aici deja stiam totul de la birou. Cred ca am fost singura dintre colegii mei care nu am ajuns inca in Barcelona, deci eram super pregatita. Pe aceasta cale vreau sa le si multumesc pentru detaliile primite in pauzele de la job).

Am zis sa ne simtim tineri si sa mergem intr-o statiune pusa pe distractie. Asa am ajuns in Lloret de Mar la un hotel de 4* (nu o sa ii dau numele pentru ca nu as vrea neaparat sa ii recomand). Am zburat pe ruta Budapesta - Barcelona si apoi am inchiriat o masina pana la destinatia finala. Am ales  un site specializat in transferuri catre destinatia dorita. Oamenii foarte saritori iti pun la dispozitie diferite tipuri de transport. Poti alege de la banalele masini si autobuse chiar pana la elicopter :-), dar mai multe despre asta o sa afli in postarea mea despre site-uri ajutatoare in concedii. Noi l-am ales pe Alex (o sa intelegi mai tarziu de ce specific numele lui).

Statiunea a fost exact cum ne asteptam, dar ea nu era pregatita pentru noi. Am ajuns la concluzia ca nu mai avem atata rezistenta la distractie (gen la 23:00-24:00 noi eram deja pe camere). 


Acuma sa le luam pe rand putin:
  1. Cazarea: in primul rand faza tare a fost ca intrarea in hotel se facea pe o usa mare, care noi credeam ca e inchisa. Am inceput sa cautam pe internet nr de la receptie, sa sunam la sonerie si bineinteles sa radem (era deja ora 2:30 noaptea) si pe langa noi erau tineri putin ametiti as putea spune (nu de la soare daca ma intelegi ce vreau sa spun). La un moment dat vine un turist si deschide usa super relaxat. Adica intra omul ca la el acasa (ca doar a platit cazarea) 😃. Noroc cu el ca daca nu cine stie cat mai stateam acolo.
  2. Camerele: fericire mare ca avem camerele alaturate si la etajul 1 din 6 si cu view spre piscina. Ce iti poti dori mai mult?? Cand colo...ajunsi in camera constatam ca am primit camera tripla (triplu 4 ever) si nu, nu aveam planuri sa plecam 3 de acolo 😂😂. La receptie, Alfonso nu ne-a ajutat prea mult, ba chiar a inceput sa rada cu noi (sau cel putin sper ca nu a ras de noi). Peste 2 nopti am reusit intr-un final sa ne mutam in camera nostra care era pe un sfert cat ceea tripla. Mare greseala am facut 🙈, dar ce era sa ii mai zicem lui Alfonso de la receptie? 
  3. Mancarea: la hotel as prefera sa nu povestesc despre asta, asa ca am mancat mai mult prin oras unde am inceput cu paella, fructe de mare si am continuat cu scoici si bineinteles cu spaghette carbonara. Cum oare sa mergi in Spania si sa nu manaci paste?? Unul din membri grupul nostru este foarte pretentions la mancare. Nu as vrea sa dau nume (Sis te pup cu ocazia asta 😘).
  4. Plaja: foarte curata si destul de libera. Un sezlong era 7 euro si tot atata si o umbrela. Noi am inchiriat in fiecare zi cate 2 sezlonguri si o umbrela pentru fete, iar pe baieti i-am trimis pe mare pe niste colaci imensi (donuts & harbuz - negociate la sange cu vanzatorii de acolo). 
  5. Statiunea: plina de cluburi si restaurante. Cu restaurantele ne-am inteles tare bine, dar cu cluburile este o alta poveste pe care incerc sa o relatez cat se poate de scurt. Era a 3-a zi deja de plaja si am stabilit impreuna ca la ora 16:00 plecam de la plaja si mergem sa dormim sa fim fresh pentru club. Zis si facut, mergem in camere si dupa toate demersurile ne punem la somn. Pe la 20:00 ne vedem la piscina hotelul super imbracati de club ca doar urma sa fie seara noastra. O luam la pas incet prin statiune si gasim super impresionantele cokteil-uri la 1 litru. Toate combinatiile posibile de alcool. Dupa o stationare de vreo 2-3 ore la un bar, ne hotaram sa mergem sa mancam ceva, ca deja era trecut demult ora noastra de cina, dar noah....ce sa si mai faci? Foamea-i foame. In timp ce noi tot cautam pe acolo de mancare incepe si ne ia un somn nemaivazut. Trageam de noi sa fim fresh pentru club, sa nu uitam ca ne-am pregatit de la ora 16:00, dar cu mare regret va anunt ca nu am mai ajuns niciunde, decat in camera de hotel unde incercam sa nu dorm in timp de ma demachiam...Acum intelegi de ce iti ziceam ca statiunea nu era pregatita pentru noi?
  6. Peisaje: marea e una dintre ele (care a fost superba, curata si avea undeva la 26 de grade) si pe langa asta era si un castel foarte frumos acolo pe care ne-am propus sa il inconjuram si sa facem poze. Scopul plimbarii a fost sa ne gasim poze de profil pentru facebook. Cum oare sa mergem in concediu fara un scop atat de important? 😱 Faza aici a fost ca unul dintre noi si-a gasit poza de profil si bineinteles a inceput negocierea traseului (eu nu mai am chef sa ma plimb, deja am obosit, eu mi-am gasit poza....nu imi pasa de pozele voastre, etc). Tin sa specific ca NU eu mi-am gasit poza (asta e alta poveste de cum a ajuns sotul meu sa primeasca mai multe like-uri la poza de profil decat noi toti si el nu este activ pe facebook). Pana la urma am vizitat doar jumatate din castel si ne-am intors la hotel unde am servit alte bauturi specifice (vodka cu martini, cocktail cu bailys.... aaa si daaa Sangria <3).
  7. Plecarea: dupa 8 zile petrecute la plaja a sosit timpul sa plecam. In ziua a 6-a i-am scris un mesaj lui Alex (soferul nostru) si am negociat cu el un pret de 100 euro pentru transfer din Lloret de Mar spre Barcelona. In ultima zi eram cu bagajele la receptie si pregatiti de Barcelona. La ora 10:00 trebuia sa ne intalnim cu el in fata hotelului, doar ca la 8:27 primesc un mesaj cum ca Alex a fost implicat intr-un accident si nu mai vine dupa noi. Bun...ce ne facem acuma?? Dupa ce am aflat ca Alex este ok, am inceput sa dam telefoane la alte companii de transfer, dar era prea tarziu sa gasim un transport (aveam nevoie de 24 ore inainte pentru a putea comanda o masina) asa ca am luat-o la pas prin statiune cu bagajele dupa noi si intr-un final am ajuns in autogara. Am gasit un autocar care tocmai ce pleca spre Barcelona si repede am cumparat 4 bilete la pretul de 11 euro de persoana. A fost cel mai bine asa ca am vazut si un alt traseu si alte peisaje.
  8. Finalul concediului la mare: ajunsi in Barcelona a trebuit sa o luam de la capat cu transportul (taxi, metrou, bus), dar aici deja este alta poveste pe care o sa o povestesc intr-o postare viitoare.
 
Chiar daca este Luni....incerca sa o faci mai draguta....ca nu ai cum sa o scoti din calendar. Enjoy!
xoxo

 

 

 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ultima noapte de vara, intaia zi de toamna