Grupul MMTCG - Mamici mai tari ca Google

 
Astazi as vrea sa povestesc putin despre cum am ajuns eu intamplator intr-un grup de mamici, desi nu sunt mamica (inca). In primul rand se spune ca nimic nu e intamplator si tare ma bucur ca am ajuns in grup, iar in al doilea rand nu “intr-un grup” ci in CEL MAI TARE GRUP.

Intro putin despre mine: Am terminat facultatea de Finante Banci din Arad si dupa ce am lucrat aproximativ 1 an si  jumatate in domeniul bancar, iubitul meu (actualul sot) a primit o promovare in Timisoara in domeniul vanzarilor. Pentru ca eu eram al lui + 1 (ca la invitatiile de nunta)…ce era oare sa faca cu mine? Asa ca el s-a mutat in Timisoara si apoi dupa un scurt timp am ajuns si eu si am inceput activitatea in vanzari (habar nu aveam cu ce se mananca treaba asta, dar am zis “ce poate sa fie atat de greu?”).
Dupa ce am ajuns sa fac niste vanzari, o mamica (clienta de a mea) mi-s spus ca a incercat sa ma “tag-uie” pe un grup de mamici si nu a reusit. Mi-a recomandat sa dau si eu “Join in grup” si sa raspund la 3 intrebari simple. In prima faza m-am gandit ca nu am ce sa caut acolo pentru ca eu nu eram mamica, dar probabil stia ea de ce mi-a recomandat inscrierea. Ii multumesc din suflet pentru invitatie.

Am completat “formularul de inscriere” si dupa cateva zile am si primit accept-ul de la un Admin si asa am ajuns in grupul MMTCG.

Buuuun! Acuma ajunsa aici am inceput cu REGULAMENTUL INTERN (felicitari pentru rabdarea cu care a fost scris 😊) si sa arunc un ochi pe acolo. Mare mi-a fost suprinderea cand am vazut cate subiecte sunt si cat ajutor se ofera pe acest grup. Asa a ajuns la “favorites”.

Descrierea grupului din punctul meu de vedere:

·         este un grup pe facebook care s-a transformat intr-un BRAND cunoscut in toata tara (chiar si in strainatate…stiu ca sunt mamici de peste hotare si as vrea sa profit de ocazie sa le salut :*);

·         avem sigla si placuta noastra MMTCG (placutele se fac la comanda intr-un mod foarte organizat, multe postari, commenturi, tag-uri si rabdare din partea organizatorilor);

·         se strang banutii pentru diferite cazuri umanitare si se incearca sa se transmita un mesaj ca “mic cu mic se face mare”;

·         se organizeza targuri de Pasti si de Craciun unde mamicile antreprenoare pot sa isi prezinte ofertele;

·         se organizeaza petreceri doar pentru femei;

·         se dau sfaturi pe grup si se cer pareri….. si se stie foarte bine ca noua chiar ne placeee sa ne dam cu parerea 😊;

·         nu cred ca exista vreo intrebare/problema la care sa nu gasesti raspuns/solutie pe grup;

·         sunt si cateva rautati pe grup…trebuie sa fiu sincera si din acest punct de vedere, dar toate sunt constructive 😊.

Ar fi mult mai multe de spus despre aceasta comunitate din care ma bucur ca fac parte, dar o sa ma opresc aici deocamdata.
P.S: Cum ar zice Andi Moisescu: “Ma inclin”!
     Xoxo

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ultima noapte de vara, intaia zi de toamna

Concediu de vara